H-P: 7.30 - 17.15, SZ-V: 7.30-9.30,15.30-17.15

EGYEDI AJÁNLATOK!
10 napnál hosszabb bérlés esetén személyre szabott egyedi kedvezményes árakat és feltételeket biztosítunk ügyfeleinknek! Minimális adminisztráció után pár perc alatt autóba ülhet! Keresse kollégáinkat a részletekért!

MIÉRT MINKET?

GYORSASÁG, MEGBÍZHATÓSÁG, RUGALMASSÁG

- 10+ év tapasztalat
- 80+ jármű
- 9000+ elégedett ügyfél
- 24 órás telefonos ügyfélszolgálat
- 24 órán belül csereautó
- 10 napnál hosszabb bérlés esetén egyedi és személyre szabott konstrukciók
- rövid (akár 1 nap) és hosszútávú bérlés
- minimális adminisztráció, pár perc alatt autóba ülhet
- sofőr, kiszállítás, GPS nyomkövetés, B jogosítvánnyal vezethető autók

Blog: Esküvőszervezés garantált sikerrel

Esküvőszervezés garantált sikerrel

Nagy alkalmakra nagy autókra van szükség!

Több éve dolgozom esküvőszervezőként, mondhatjuk, hogy már minden bonyolultabb dolog megtörtént velem, ami ebben szakmában előfordulhatott.

Mint mindenkinek, az én cégemnek is vannak bevett partnerei, és ha valami egyszer bevált, akkor nem szívesen keresünk más, bizonytalanabb megoldást. Évekig dolgoztunk együtt egy nagyon megbízható fuvarozó céggel, akiknek a kisbuszai szinte mindig rendelkezésre álltak. Sajnos azonban az árak emelkedése miatt egy ideje sok pár nem engedheti meg magának, hogy az ő árszínvonalukon béreljen kisbuszt az esküvőre.

A kisbusz bérlés az esküvők szervezése során tipikusan az a szolgáltatás, amire sokan nem is fordítanak figyelmet, így nyomva lejjebb az árakat, de szerintünk ez nem megoldás: az esküvő sikere nem csak a dekoráción vagy az ételsoron múlik, hanem azon is, hogy mennyire tudjuk garantálni a résztvevők kényelmét.

Költséghatékony megoldást keresve találtam rá a Green Autókölcsönzőre. Be kell vallanom, eleinte nehezen ment a váltás, de ma már nyugodt szívvel ajánlom őket mindenkinek. Két kisbuszt szoktunk kibérelni tőlük, és eddig még soha nem volt problémánk a bérlés során: mindig tiszta autó érkezett, sosem tapasztaltunk meghibásodást.

Számunkra az a legnagyobb előny, hogy a taxi szolgáltatókkal szemben itt lehetőség van arra, hogy csak az autót vegyük bérbe, amit akár a kollégák, akár a vállalkozó kedvű rokonok is vezethetnek, így sokat spórolhatunk a taxi kiállási díján, ráadásul az autó az egész esemény alatt a rendelkezésünkre áll. Ennek ellenére bármikor kérhetjük a cég sofőr szolgáltatását is – ez pedig az átmulatott éjszakák után nagyon jól jöhet.

Egy ideje az eszközeink szállítását is a Green Autókölcsönzőtől bérelt kisteherautókkal oldjuk meg. Nagyon sokat segített, hogy annyira megbízhatóan álltak a rendelkezésünkre, hogy erre építve plusz eszközöket is vásárolni tudtunk. Ma hangosítást és fénytechnikát is tudunk már saját erőből biztosítani – ezek olyan felszerelések, melyek sok helyszínen adottak, így aránylag ritkán fordul elő, hogy nekünk kell ezeket biztosítani és szállítani. Az által viszont, hogy megvásároltuk őket, hosszú távon rengeteget spóroltunk a speciális kiegészítők kölcsönzésén.

A megbízható kisteherautó bérlésnek köszönhetően könnyen eljuttatjuk a felszerelést bárhová az országban, így például olyan esküvői helyszínek is szóba jöhetnek, ahová mások nem szívesen szerveznek rendezvényeket, mivel az odafelé vezető út meglehetősen kanyargós és meredek, és félnek az utaztatásnak kitenni a berendezéseiket.

Az, hogy gyakorlatilag egy plusz szolgáltatást tudtunk építeni a bérelhető kisbuszokra és kisteherautókra szerintem jól jelzi, hogy mekkora segítség ez a munkánk során.

Partnereink

Korányi Kórház

Magyar Nemzeti Cirkusz

TV2

Wallis Autókölcsönző Kft

Büntetésvégrehajtás

Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.

Magyar Olimpiai Bizottság

Kempinski Hotel Budapest Zrt.