Gyakran ismételt kérdések
Mi a teendő bármilyen baj, baleset esetén?
Bármilyen sajnálatos esemény bekövetkeztekor kérjük, hogy azonnal hívja kollégánkat telefonon.
Még a legnagyobb körültekintés mellett is előfordulhat, hogy a bérelt járművel történik valami. Defekt, baleset, műszaki hiba, sőt, lopás esetén sem kell aggódnia. Bármilyen sajnálatos esemény bekövetkeztekor kérjük, hogy azonnal lépjen kapcsolatba kollégánkkal telefonon. Még a legkisebb meghibásodás esetén is bizalommal fordulhat hozzánk – partnereink és munkatársaink segíteni fognak abban, hogy a lehető leggyorsabban és legkönnyebben orvosoljuk a hibát.
Baleset esetén szintén hasonlóan kell eljárni: minden esetben töltse és töltesse ki a megfelelő betétlapot és várja meg a rendőrségi jegyzőkönyv elkészültét is.
Ha lopás történt, a bérautó kulcsát és forgalmi engedélyét át kell adnia munkatársunknak. Ez sokat segít abban, hogy gyorsan tudjuk rendezni a kialakult nehéz helyzetet.
Hasznos tippek, információk:
- Mielőtt átveszi tőlünk a járművet, kollégáinkkal közösen is ellenőrizze azt. Ez nekünk is segítség, hiszen lehet, hogy ön fedez fel olyan hibát, amit bérlés előtt javítani kell.
- Ha valamilyen kár, baleset, meghibásodás történt, jó ötlet lefényképezni a károkat, és külön is feljegyezni, hogy mi történt – ez később nekünk is segít, ha rendezni kell a helyzetet.
- A javítást minden esetben bízza a kollégáinkra!